söndag 9 december 2012

Julfest och helgen

I fredags var det dags för den årliga julfesten. Först lite förmingel och fix på jobbet sen i väg med buss ut till Frihamnen där vi oftast har julfesten.
Det var ett bra drag och bra musik. Jag älskar att dansa och fokuserade på det. Men redan vid tolv gjorde mina fötter såå ont efter höga klackar. Tog bussen in till stan redan kl 12 och sen fick jag vänta ganska länge på taxi.
Igår var vi på mysig julmarknad i Gamla Enskede. Dom hade gjort så fint och allt blir ju extra juligt när det är så mycket snö.
Idag åkte jag och Walter till Nacka Forum och julshoppade, eller det blev inte så mycket eftersom det var väldigt roligt att vara på dom olika leksaksaffärerna. Han tyckte inte det var lika roligt att gå i sådana butiker som jag gillar.
Nu har vi ätit god lasange, ute vräker det ner snö igen... Nu får det gärna räcka. Det är ganska tufft att ta båda barnen till dagis i detta snölandskap. Tyvärr hostar Wera igen och det rinner från näsan så vi får se hur natten blir....
Nu längtar jag till jullov!!!











1 kommentar:

  1. Men Frida har du inte vänt klänningen åt fel håll;)? Haha!!! Kram Karin

    SvaraRadera