torsdag 16 maj 2013

Gårdsfest på dagis

Idag var det gårdsfest på Wera och Walters dagis. Vi hade picknick med oss och som tur var hade vi strålande sol. Walter ville visa mig allt och var så glad att jag var där. Dom hade gjort jätte fina pärlhalsband, odlat vattenmelon planta och gjort lerfigurer. Alla barnen avslutade med att sjunga sommarvisor. Walter har kommit hem nu ett tag och sjungit på massa olika sånger, så gulligt. 
Fredric missade tyvärr allt då han hade mycket på jobbet och satt fast i kö. Jag är så glad att vädret är fint så jag kan cykla till jobbet, bästa stunden på dagen. Älskar nämligen att ta sig fram på cykel. Mindre än 30 min tar det att ta sig till jobbet. Blir en tur även i morgon, och då är det fredag!!! Så skönt. 











Trött kille somnade i soffan med kungakrona på huvudet...
Nu ska jag också sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar