torsdag 8 augusti 2013

Sommaren 2013 - Gotlandsbilder

Sätter mig tillrätta i stolen och öppnar upp min blogg, min blogg som jag har glömt bort och inte brytt mig om på väldigt länge. Men jag vet inte om tiden eller inspirationen finns för att fortsätta skriva eller lägga ut bilder..? Jag gör ett försök och i detta inlägg vill jag bara berätta och minnas våran härliga sommar 2013 som var en av dom bättre.
5 underbara veckor har vi haft och vi i Sverige är ju ganska så beronde av fint väder och just denna sommar kan jag nog räkna på min ena hand dom dagar vi hade dåligt väder.

Frågad eWalter dagen innan han skulle börja dagis vad han kommer ihåg mest från denna ledighet - bada och Gotland sa han då. Ja jag kan nog hålla med. Som vi har badat denna sommar, kallt eller varmt, i skulle vi i alla fall.
Gotlandsveckan var en fullträff. Är så glad att vi hoppade på denna vecka tillsammans med Fredrics familj. En vecka att minnas och jag sa redan innan vi hade åkt på båten till Visby att detta är absolut inte sista gången vi gör detta. Jag älskade ön redna innan jag hade sett den.
Men vi har gjort mer saker än Gotland. Vi började sommaren med några dagar i vackra Fjällbacka och hos härliga fam Scher. Även om inte vädret var toppen så fick vi våran magiska kväll tillssmmans med räkor, bubbel och vin. En sådan kväll i Fjällbacka är ngt man kan längta efter under hösten och vintern.
Vi har även haft härliga dagar i Karlstad, hemma i Enskede och i Tällberg.
Fick sådana fina bilder av Nattas kille Eric häromdagen från Gotland. På Gotland var även alla syskonen samlade under två dagar, ett unikt foto då hela fam Persson är ihop på samma bild.



Vår underbara Wera








Far och son i samma pose....

Vackra Fårö

Hela familjen samlad




Ska uppdatera lite mer om just Gotlandsveckan. Bra att spara allt vad vi gjorde så jag kommer ihåg och kanske inspirerar det ngn annan??

//Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar