tisdag 20 augusti 2013

Uppdatering av vårat hus

Nu är det i alla fall bestämt vilket kakel vi ska ha i matkällaren. Matkällaren är bara på 4 kvm så det kommer bli effektfullt med detta golv och sen vita putsade väggar till.
Vi passade på att köpa kaklet redan förra veckan då det var 50%.

Häromdagen fick jag ett sådant där shoppingbehov när jag satt hemma, då är det perfekt att beställa hem saker på nätet. Det blev en ny gul kruka från Svenskt Tenn samt en ny lampa från Design House Sthlm. Blev perfekt i fönstret i vardagsrummet.




Vårt härliga kök som jag inte kan få nog av.





Renoveringen på övervåningen blev riktigt bra och när vi ställde fotöljen där så tänkte vi båda att -undra om vi någon gång kommer sitta där. MEN faktiskt så har jag satt mig där när jag lagt barnen och passat på att läsa böcker (har nämligen blivit en bokmal... läst 3 böcker denna sommar och är inne på min 4:e)
Vi har även bytt rum med barnen, vi tog det mindre och det blev så bra och mysigt. Men vi ska sätta upp en tapet där så jag tar foton när vi är klara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar