måndag 18 mars 2013

God morgon

Det var länge sen jag skrev här, har tappat inspirationen. Både på att skriva och läsa bloggar. Går kanske upp och ner men just nu är det nere.
Sen så har nästan var och varannan inlägg handlat om Wera som är sjuk och jag sviket er inte denna måndag. Wera blev nämligen sjuk igen igår. Hög feber, hota och förkyld. Tycker så synd om henne och hon har verkligen åkt på ett dåligt immunförsvar. Jag hoppas bara hon fr en hejdundrande immunförsvar efter detta.
Fredric är hemma idag och jag i morgon. Men tyckte ändå hon var helt ok i går, då utan feber och busade massor med storebror. Men vi får se.

Walter har i alla fall hittat en ny kompis, för en månad sedan skrev jag att vi fick nya grannar. Jätte gulliga och dom har två barn som är 5 och 2 år. Komiskt att det är exakt samma ålder som våra samt kille tjej. Walter och Herman har lekt så mycket i helgen och verkligen hittat varandra, så roligt.
För nästan exakt ett år sedan bestämde vi oss för att lägga ut vår lgh och börja leta efter vårt hus. Det var otroligt nervpirrande och läskigt. Men idag ett år senare är jag så glad att vi valde att göra såhär samt att vi hittade VÅRT mysiga lilla hus. Jag älskar verkligen att bo där vi gör. Och jag säger det ofta bara för att det blir som ett lyckorus genom hela mig. Tänk att det kan kännas så, men då har vi nog hittat rätt.

I lördags var jag, Wera, Loppan och Greta till Zetas handelsträdgård. Dom hade så mycket fina blommor, samt att man blir så inspirerad. Kom hem med en kasse fylld av blommor som jag på kvällen planterade och ställde ut.
Nu är jag strax framme på jobbet.
Ha en bra måndag!!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar