fredag 11 juni 2010

HALLÅ!!

Ja vart har jag tagit vägen, öven en vecka sedan jag skrev och under den tiden har vi ju varit i London på ett helt fantastiskt bröllop. Det var lyx att få åka till London, bo på hotell, shoppa, äta goda luncher umgås med mina härliga vänner och sist men inte mins vara tärna på en av mina bästa vänners bröllop. Jessica var helt underbart vacker.Lite Sex in the city känsla över denna bild. Jag Jessica och Martina som är på väg in i taxin och vidare till kyrkan. London bjöd på varm och solig väder denna helg.
Walter var uppe i Tällberg med mamma och pappa och allt hade gått så bra. På söndagen började han längta efter mamma och pappa och det var han inte ensam om. jag ville bara knäppa på fingrarna på söndagen för att komma hem fort. Men jag var ändå imponerad på Ryanairs flygtid 1 1/2 timmme från London.
I dag öser regnet ner i Stockholm, jag ska hämta walter idag coh efter det sätter vi oss i en bil ner till Karlstad. Ska bli mysigt att få komma ner och träffa alla. Det var länge sen nu.
Hoppas ni får en mysig helg.
Kram Frida

1 kommentar:

  1. Ojojoooj vad fina ni är!!!
    Inga news här, bebisen vill stanna inne lite längre. Idag 9 dagar över. Ca 3500 g beräknas han/hon till nu. Läääängtar!!!
    Kram

    SvaraRadera