tisdag 29 juni 2010

Sommar i P1

Har ni tid över idag kl 13:00 så kan jag varmt rekomendera att ni lyssna på Sommar i P1 då Pär Johansson som är grundaren till Glada Hudik-teatern. Jag har sett han föreläsa två gånger och han är fantastisk att lyssna på. Det bjuds både på skratt och tårar.
Pär Johansson:
Flerfaldigt belönad för sina ledaregenskaper och en mycket eftertraktad föreläsare. Drömde om att bli fotbollsproffs när han var liten.
– Mitt program kommer att handla om hur min bästa kompis hamnade i Världslaget i fotboll medan jag hamnade på en vedbacke med utvecklingsstörda. En kursändring jag aldrig ångrat. Jag ska också prata om vad som händer med människor när man blir behandlad med respekt, sedd, behövd och tagen i anspråk. Och vad som är receptet bakom Glada Hudik-teaterns framgång.

Trevlig lyssning och ha en härlig dag!
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar