onsdag 23 juni 2010

Sommar i hela kroppen

Jag skulle kunna gå på semseter NU!!! Vilket väder vi äntligen fått in över oss, då vill man bara vara ute och hitta på mysiga saker tillsammans med familjen.
Igår hade jag, Emma, Jessica och Martina en mysig kväll nere på Grodan. Det var länge sen jag var där så det väckte mycket gamla minnen. Jag fick i alla fall höra av tjejerna att jag var urdålig på att blogga.... Jo jag kan bara hålla med. Fokus på bloggen har inte varit på toppp den senaste tiden.
Idag är det onsdag och jag ska hålle i en utbildning nästan hela dagen för våra nyanställda på Kundservice. Fokus är Kommunikation och samtalsteknik. Efter det ska jag slänga mig på cykeln och till Walters dagis där det är Midsommaravslutning. Dans runt stången och ett buffé bord med hembakat. Som tur var bakade jag bullar i söndags så dom fick följa med i cykelkorgen.

I morgon är jag och Walter LEDIGA!!! Det ska bli så mysigt att han och jag får en heldag ihop. Han ska få följa med mig till en av mina favoritbutiker som ligger på Kungsholmen Hud & Spa. Jag ska fylla på mitt skåp med Decleor produkter, har inte haft dom på länge men nu börjar jag längta tillbaks och ser också att det är skillnad från produkter till produkter.

Sen ska vi även träffa min mammagrupp med deras tjejer + en nytillkommen liten killbebis som vi inte träffat ännu. Ska bli mysigt att ses. Ser också fram i mot en härlig midsommarafton som vi ska fira med massa vänner ute på ett landställe mot Enköping. Vi var på samma ställe föra året och det var jätte lyckat.
Nu kör vi dom sista timmarna sen blir det långhelg!! Jippi.
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar