tisdag 1 juni 2010

Incheckade och klara

Nu är det bara dagar kvar tills det är dags att åka till London och uppleva Jessicas och Carlas bröllop. Ska blir så roligt. Tittade på vädret nyss och det ska bli SOL och 24 grader. Vi får packa sommarkläder!!! Tänk att jag ska få vara tärna, jag är så förväntansfull och lite nervös, men jag vet ngn som kommer vara ännu mer nervös denna dag. ÅHH ni har verkligen ngt helt fantastiskt framför er.
Det blir mycket flyga just nu, igår kom jag och Walter hem efter en jätte mysig helg i Malmö hos syster. Vi har gjort massa mysiga utflykter, ätit som alltid väldigt god mat, lekt med barnen, stoppat barnen för att slåss, busat och självklart lite shopping.... Har massa fina bilder men får lägga uppdom sen för jag har glömt kabeln till mobilen.

Snart blir det sängen för en trött Frida.
Kram och sov gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar