torsdag 1 juli 2010

En god morgon!

Vaknade pigg i morse och det är alltid skönt. Men det är inte lika roligt att vara SÅ trött som jag är om kvällarna. Somnar nog före Walter efter att jag läst Alfons Åberg.... Men häromdagen ringde min barnmorska och berättade att mitt järnvärde inte var så bra. Så nu har jag börjat äta järntabletter och håller tummarna att jag ska bli piggare så jag får njuta av dessa sommarkvällar tillsammans med Fredric.
Nu ska jag i alla fall lyxa till min morgon med en god smörgås från Brunkeberg. Frukosten är det bästa på hela dagen. Hoppas ni får en härlig torsdag, i morgon är det fredag och då är det sista dagen innan SEMESTER!!
Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt gott ut! Du kan väl kika in till mig vid tillfälle, har en liten fråga.
    Kram matilda

    SvaraRadera
  2. vilken fin blogg och vilka underbara bilder som du lagt upp på er hela familjen Gatu.
    tack för en skön lunch idag
    kram Anna

    SvaraRadera