torsdag 15 juli 2010

Semester 1:a destinationen Skåna

Förra måndagen började jag mina 5 veckors semester, så underbart härligt. Hade bestämt att vara hemma i Sthlm några dagar och bara va för det brukar jag aldrig vara. Men det gick inte så bra denna gång heller. Måndagen var vi hemma och umgicks med Jessica och Filippa men redan på tisdag morgon spontanade jag och Walter och tog tåget ner till Malmö coh familjen Lindén. Fredric skulle jobba och sen på svensexa i Karlstad så tyvärr kunde inte han följa med. Vi fick i alla fall 3 jätte härliga dagar i hop med barnen. Det blev allt i från utflykt till Folkets park, kvällsbad i Limhamn samt en heldag till Falsterbo med bad och picknick. Anna bjöd som alltid på det där lilla extra när det gäller mat och Walter han åt allt som bjöds. Jätte härligt tyckte jag eftesom han är ganska så trångsynt när det gäller mat. Bjuder på bilder från våran första semestevecka. Tack syster för underbara dagar som alltid nere hos er. Nu längtar vi tills vi ses nästa vecka.
Kram Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar