torsdag 22 juli 2010

Mot Italien-Sardinien

Nu packas det för fullt, bara om några timmar lyfter vi mot Sardinien. Ska bli så härligt att få komma ner till denna ö som vi hört så mycket gott om.
Vi ska bo på ett så kallat Agriturismo, man bor på en gård. Alla italienare hyllar detta sätt att bo på. Maten som man får dör ska tydligen vara helt fantastisk, ekologisk och bara lokala råvaror. Vi har valt ett ställe som heter Su Vrau och har pool, kände att det var ett måste i värmen samt att det ligger väldigt nära stranden. Vi åker tillsamman med Charlotta och Linus så det ska bli extra roligt att få göra detta ihop.
Nu blir det lite lunch sen ut till Arlanda.
Ha det så bra så hörs vi när vi kommer hem igen.
Kram Frida

2 kommentarer:

  1. Åååå det har jag velat åka på i flera år! Allt man äter kommer från gården. Så nyfiken på om - nej, HUR, fantastiskt bra det är!
    Ha en fab vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag igen :)
    måste tipsa om en sajt som jag ska undersöka närmare snart. Www.bopalantgard.org Jag har haft deras nummer i min telefon i säkert 3 år nu, så nu är det verkligen på tiden att se vad de har att erbjuda. (har bara mobilen nu, men ska kolla när jag har dator)
    Puss!

    SvaraRadera