torsdag 6 oktober 2011

Från inspirerad till oinspirerad

Just nu är det lite dött på uppdateringar på bloggen. Har ingen vidare inspiration och min kamera ligger bara och tittar på mig och undrar varför jag inte knäpper massor av bilder. För det är det jag tycker är kul att fylla denna blogg med -bilder. Är SÅ sugen på att köpa en ny Nikon kamera och tittar varje dag. Fick prova en grannes kamera igår och fick sådana fina bilder på Wera, jag hoppas få dom så lägger jag upp dom här på min charmiga lilla tjej.
Hon är så härlig, glad och nöjd för det mesta, sen gillar hon att krypa efter en och vill gärna hänga på min höft där hon ser allt jag gör...= blir ganska tungt efter ett tag. När storebror är hemma är nog ändå det bästa, dom "leker" mer och mer med varandra och hon följer varje steg han tar. Undrar så när hon själv ska börja gå för hon ställer sig upp HELA tiden på allt och släpper gärna taget. Inte rädd där inte, hmm vad ska detta sluta. Trodde jag skulle få en lugn tjej men just nu är hon överralt och vill upptäcka nya saker, leksaker är dötråkiga, allt som inte är leksaker är det bästa.

Idag är min pappa i Sthlm och ska hämta Walter från dagis. Jag och Wera fick inte komma sa Walter i morse, bara morfar. Sen kommer mamma från Mallorca i kväll och hon stannar i Sthlm i 1 vecka!!! Ska bli så mysigt att få umgås med henne.

Även om jag inte fotar just nu inpireras jag väldigt mycke av Elsa Billgrens blogg och bilder. Gå in och titta http://elsa.elle.se
Gillar bl.a. Denna ögonblicksbild: foto lånat från Elsa Billgren


Ha en bra dag!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar