fredag 21 oktober 2011

Fredag igen...

Helgen är välkommen även denna gång, galet att det går så fort bara.
Morgonen bjöd på strålande sol och en svettig power walk på 1 tim med syster yster i örat. Mysigt!!
Lunchen är avklarad, ganska tråkig sådan: ägg, tomat och tonfiskröra. Min Mamma och pappa är på väg ner hit och det ska bli så mysigt att ses, vi ska bjuda på Italiensk plock till fredagsmiddag. Älskar plockmat.
Igår kväll hade jag en middagsdate med min fina vän Jenny. Middag från Mama Due på Kungsholmen fick det bli och dom har såå god mat där. Blev en ganska tidig kväll så jag kröp ner i soffan med lite mörk choklad och alla härliga tidningar som jag fick av Julia samma dag. Sen somnade jag nästan blan alla tidningar vid tiotiden.
Nu en promanad till Åhléns innan hämtning och besök.
Ha en härlig fredag!!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar