lördag 22 oktober 2011

Walter och mammadag

Blev en tidig morgon här idag, Walter vaknade redan innan kl sju. Men jag kände mig ändå utvilad och låg och mös i soffan med en tidning. Sen blev det lördagsfrukost med läsning av DN och tända ljus. Jag klämde in lite träning också, grymt pass som jag nu kört 3 ggr denna vecka ink 3 power walks på 5.5 km.
Innan Wera och Fredric vaknade så bestämde jag och Walter för att åka och bada bara han och jag. Det var väldigt viktigt att det bara var vi som skulle åka. Så vi tog bilen till Eriksdalsbadet, i dag ville han bara simma runt i poolen som han blivit så duktig på med puffar på såklart. Sen avslutade vi med att sitta i bubbelpoolen. Det älskade han.
Efter det ville han inte åka hem, så vi åkte över till Globen, har inte varit där på såå länge och köpcentrumet var lika tråkigt som jag minns det. Men vi åt lunch och sen ett besök på en leksaksaffär och då var W nöjd. I bilen på väg hem somnade han så jag har vilat lite på soffan och nu ska ag njuta av en kaffe. Wera och Fredric är på stan så dom har en dotter och pappadag:-).
En väldigt mysig lördag måste jag säga och härligt att bara få tid med Walter.
Hoppas Fredric kommer hem med ngt gott kött, vet att han skulle till Hötorgshallen....
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar