tisdag 10 juli 2012

Bröllop i Tyskland

Vilken fantastisk helg vi hade i Tyskland. Jag som annars kan tycka det är jobbigt att lämna barnen, njöt i fulla drag denna helg. Det var sådan lyx att bara jag och Fredric fick hänga.
Bilresan ner till Langensburg från Frankfurt tog över två timmar och det var så mysigt att få bila ihop igen.
Vi bodde mysigt och mer saker som vi njöt av denna helg var sovmorgon, promenera i lilla byn, lugn frukost, gå och lägga sig igen efter frukost. Läs tidningar om och om igen.
Bröllopet var jätte lyckat och festen var på ett orangeri som var så fint. Där njöt vi av champagne, god middag och dans. Jag dansade så mycket och hade fantastiskt kul. Halv tre tog orken slut.
Vi landade sent i söndags kväll på Arlanda och då stod min pappa och Walter där och mötte oss. Det var såå mysigt.
För min del var det bara att åka hem, sova och morgonen där på tvätta och packa om. Nu är jag och barnen i Tällberg där vi stannar i en vecka. Fredric är kvar i stan och jobbar med huset tillsammans med hans pappa och två bröder. Dom har nu rivit ut hela köket och golvet, samt rivit en halv vägg.
Vi som vara skulle renovera "lite"....
Här i Tällberg är det såå tråkigt väder. +13 och regn. Kul sommar.
Bilderna kommer i lite oordning, men det gör dom alltid när man bloggar från mobilen har jag märkt.

1 kommentar:

  1. Vilken jättefin klänning du hade fins kusin ! Så fin färg, ses på stallbacken imorrn:)

    SvaraRadera