lördag 21 juli 2012

Sommarmiddagar i huset

Ledsen om jag är tjatig, men jag älskar verkligen att bo här och i vårt mysiga lilla hus. Känner en sådan lycka.
Denna vecka har jag och barnen hittat på ngt varje dag allt i från lunch hos min farmor, promenader, lek i trädgården till besök i Norrtälje. Fredric har varit flitig och duktig och jobbat i huset.
I
Vi har även haft besök av middagsgäster. Blir så glad när våra vänner kommer och hälsar på. I torsdags var Mia, Krille och Douglas och hälsade på. Killarna dom satt knappt stilla, dom lekte mest i trädgården hela kvällen. Dom hade verkligen saknat varandra. Vi andra satt och njöt på altanen och åt thaimat.
I dag kom min kusin Karin hit efter lunch, barnen tycker verkligen så mycket om henne. Hon och Walter gick till lekparken och lekte och under tiden kunde jag packa upp massa lådor . Sen kom Jimmy hit och vi gjorde drinkar och åt ostar och sen grillade Fredric färs tornfisk och gjorde sin goda mangosallad. Vi har verkligen haft en jätte trevlig kväll med massa rödvin och prat. Walter har hållit sig vaken hela kvällen...
Nu blir det soooova.

1 kommentar:

  1. Har sagt det föut men säger det igen, STOOOORT tack för den jättetrevliga kvällen, är inte alls avis på er som har ett sånt mysigt hus ! Massa kramar från kusin Karin

    SvaraRadera