söndag 9 september 2012

Söndagstrött

Kl är inte halv nio och jag ligger redan i sängen. Slö kollar på bloggar och ögonen blir bara tröttare och tröttare. Anledningen är att vi var på ett fantastiskt bröllop igår. Fina Lena & Adrian gifte sig. Vigseln hölls i Hallwylska palatset. Fantastiskt fint sen blev det en båttur ut till Ekensdal ute i Nacka. Allt var så fint och kärleken mellan dom två var så äkta och fin.

Idag är jag dock lite trött. Passade p att sova lite med Wera under dagen. Sen kom Loppan, Linus och Greta på spontanbesök. Det var exakt vad jag behövde. Vi käkade lunch o sen tog vi en promenad till parken samt hälsade på hästarna.
Åh vad jag hoppas att dom flyttar till vårt område inom en snar framtid. Skulle vara så härligt.
Till middag gjorde jag en god och gräddig pastarätt, exakt vad jag behövde idag.
Wera är lite krasslig så vi får se hur det blir i morgon med jobb och dagis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar