torsdag 30 augusti 2012

Strumpor

Wera älskar att bara gå runt i blöja och strumpor. Jag vet inte hur ofta hon kommer med olika strumppar som hon ska ha på sig och det ligger strumpor runt om i hela huset efter henne. Idag har vi nog bytt och satt på 10 olika strumpor. Hon är bara 11/2 år och vet redan vad hon ska ha på sig och inte. Ni som varit avundsjuka på mig att jag aldrig haft en klädfajt med Walter kan vara lugna. Jag får igen allt med denna lilla tjej, jippi!!!! Walters kalsonger är också en hit att gå runt med.

3 kommentarer:

  1. Ha ha! Det verkar verkligen som att det där är ett riktigt "tjejproblem" :). Varken Hugo eller Charlie har brytt sig ett dugg om vilka kläder jag har satt på dem. Nu först, när Hugo är åtta år, börjar han bli lite kinkig. Du får väl trösta dig med att du iaf kan köpa klänningar och göra flätor ;).
    Puss Emma

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag leta efter ditt havrebaguetterecept!
    Puss igen :)!
    Emma

    SvaraRadera
  3. Säger bara Viktoria Gatu, no more:) Kram, ses nästa helg! /Karin

    SvaraRadera