måndag 5 november 2012

Sjukstuga

Förra veckan var jag hemma i två dagar med huvudvärk, ingen energi och hosta. Hostan sitter tyvärr i fortfarande och i natt fick Wera denna hosta. Herregud vad hon har hostar, har aldrig hört henne så innan. Har legat bredvid henne hela natten så jag kan inte skryta med att jag är pigg direkt.
Fredric blir hemma idag och jag får nog ta morgondagens vab.
Helgen har ändå varit bra med mysiga middagar med både Loppan, Linus och Greta i fredags och igår kom Fam Wigh över redan vid tre. Så mysigt söndags häng. Vi åt god lasagne och medans vi fixade middag åt vi ostar och vårt surdegsbröd som vi har livat upp upp igen. Såå gott!! Älskar verkligen att hänga i vårt kök, vilket lyft för huset.
Nu ska jag ta en stor kaffe och senblir det coachning utb hela dagen.

1 kommentar:

  1. Krya på er i familjen Gatu! Hittade dig bland kommentarerna hos House of Philia och tänkte att henne måste jag känna till. Och så var det ju! Vilket fint hus ni köpt och vad duktiga ni är som gör så mycket själva. Kul att se hur ni har det och era super söta barn. Sköt om er! Kram Erika G

    SvaraRadera