måndag 26 november 2012

Ny vecka

Vågar knappt säga att alla är frisk, men så är det just nu. Idag när jag vaknade hade jag önskat att helgen hade 3 lediga dagar. Två är för kort. Längtar så till julledigheten då hela familjen ska vara lediga i 2 veckor.
Förra veckan var det fullt upp på jobbet så veckan flöt på väldigt snabbt. Vi hade även min mamma här nere som hjälpte till med hämtning, vad det är skönt att få hjälp med det.
I helgen har Marie o Bosse varit och hälsat på, Bosse och Fredric har gjort klart i köket, satt upp alla socklar samt nya fläkten. Det blev så enormt maffigt och snyggt när socklarna kom upp. Älskar vårt kök!!!
Jag, Marie och Wera ägnade mer oss åt shopping, vi åkte till Nacka Forum. Jäklar vad stort det centrumet är, dom har verkligen allt och det känns som man är i USA. Fick väldigt mycket julkänsla av all julbelysning.
Walter som är inne i en enorm kompis period eller den perioden kanske aldrig tar slut, har haft både Irma och Nadia hemma hos sig denna helg. Det var så kul att ha Nadia hemma hos oss igår. Det är ett speciellt band och hon är en sådan fin vän och även om dom inte träffats på länge då lekte dom jätte bra och dom bakade till och med pepparkakor. Hittade gamla foton på dom när dom var bebisar och jag frågade ifall jag fick ta ett liknande foto på dom nu fast nästan 5 år senare. Men det fick jag tyvärr inte...

I helgen är det 1:a Advent och jag är riktigt sugen på att få julfixa i huset för första året.
Kram!!






















1 kommentar:

  1. Hej Frida,
    Läst precis igenom en rapport om inlägg som gjorts om Nacka Forum på nätet denna helg. Kände då att jag ville läsa vidare på just denna blogg om vad som stod skrivet om Nacka Forum, och så var det din blogg, lustigt :-). Jag jobbar med Nacka Forums marknadsföring. Hoppas att ni tyckte om centrumet :-).
    Kanske ses hos Catherin och Fredrik någon dag. Ha det bra och hälsa familjen. Kram Sandra Vannequé

    SvaraRadera