söndag 2 maj 2010

Detta fick följa med hem

I förhoppning på att Walter skulle somna i vagnen tog jag en tur ner till Odenplan för att köpa hem lite nya saker som jag ville piffa till med. Men han tycker det är så kul att vara med och kolla på allt mamma tittar på så han höll sig vaken hela tiden. I stället somnade han på 5 sek när vi kom hem till sängen. Ganska skönt det med. Så då har jag fixat lite och ätit lunch på balkongen. Det är sol och fint idag men det blåser lite. Tråkigt är att Fredric är i Uppsala och klättrar HELA dagen...
Dessa saker fick följa med oss hem idag i alla fall.
Jag älskar tidingar och gärna indredningstidigar. Det blir ganska fort många tidningar här hemma hos oss så jag har skaffat en härlig pärm med plastfickor där jag kan spara inspirerande inredning eller matrecet för den delen också. Ett bra tips. Finns bla på Ordnings & Reda.
Så i förmiddags när Walter lekte med kompisaarna på innergården passade jag på att gå igenom mina tidningar coh spara på det jag vill ha kvar.
Nu ska jag passa på att njuta i solen. I kväll ska vi hem till Jessica, Carla och Filippa påmiddag ska bli så mysigt att ses innan dom åker hem till London.
Ha en härlig söndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar