måndag 24 maj 2010

Måndag

Vad har hänt, varför hittar jag inte tillbaks till min inspiration att skriva? Jag skyller på att jag vill ha en ny kamera så jag kan ladda upp snygga bilder eftersom jag älskar att fotografera. Ska bli nästa inköp tror jag.
Helgen har varit jätte bra på alla sätt och vis. I fredags överraskade jag och Niclas Fredric och Petra på en picknick nere vi Kristinebergsstrand. Så mysigt. Vi drack champange och god picknick mat. Trevligt att börja helgen med champange i kroppen.
I lördags var det strålande SOL och vi var ute nästan hela dagen. Frukostarna ute på våran terass är helt fantastiska. Walter leker så bra med sina killkompisar, just nu är det Hampus och Henry som är väldigt poppis. Så roligt att se hur dom hittar på lekar ihop och blir så glada att se varandra.
I går vaknade vi upp till SPÖREGN, vilken skillnad... Planerna var en promenad ner till stan och titta på ROOM. Men vi fick slänga oss i bilden i stället och på så sätt tog vi dagen som den kom. Vi provkörde lite bilar, hade myslunch i bilen vid Duvbo nära en sjö. Vi matade fåglar. Åkte till en jätte stor ZOO butik i Bromma. Walter och Fredric är ju sådana djurälskare. Så där spenderade vi mins en timme, fiskar, hamstrar, kaniner, fåglar och ja det fanns råttor så det är därför jag är mindra förtjust i zoo butiker...
På kvällen hade vi bjudit över Charlotta och Linus på grillmiddag och CHAMPANGE!!! För här skulle det firas. Linus friade nämligen till sin finaste Charlotta i lördags när dom satt på balkongen och åt frukost. Så underbart!!! Vi är så glada för er skull. Så helgen inledes och avslutades med denna fantastiska bulleldryck.
Ha en härlig måndag!
kram Frida

1 kommentar: