torsdag 6 maj 2010

Lyxdag

Idag är det torsdag och jag jobbar halvdag. Skulle egentligen vara ledig i morgon men det dök upp saker på jobbet som behövs göras. Så då tar jag en halvdag idag i stället.
Så i eftermiddag ska jag ha lite lyx. Först lunch med en kompis/kollega sen efter det cykla ner till stan för att gå i affärer helt själv. Kl 15 ska jag sätta mig hos underbara Emma som ska få fixa till mitt långa, slitna utväxta hår. LÄNGTAR!!!

I morgon bär det av till Göteborg för tjejweekend. Det är jag, mamma och syster. Ser verkligen fram i mot det.

Ha en bra torsdag.
Kram Frida

1 kommentar:

  1. Nu har jag bokmärkt din blogg o lagt den på min förstasida på telefonen. Gumsan, den är då fin o du är så inspirerande flitig med att lägga upp bilder o berättelser. Jag följer med nu.... Love you.

    SvaraRadera