tisdag 14 juni 2011

Bästa kompisar

Idag har jag, Loppan, Wera och Greta haft en sådan härlig dag. Vi började dagen på IKEA med massa rolig shopping till hemmet. Sen åkte vi och fikade och hälsade på Loppans mamma o pappa, alltid mysigt att få träffa fam Hallgren, är som min extra familj.




Sen åt vi en supergod lunch på Living som ligger i Älvsjö. En vän till oss som startat en sådan fin kläd samt inredningsbutik och där finns även en café och lunch del. Wera och Greta sov medans vi kunde njuta av lunch i solen. Är så glad att min bästa vän och jag har fått barn nästan samtidigt, vi fick nypa oss i armen att vi får ha denna underbara tid ihop.

Walter hade playdate med kompisen Arvid så jag hade ingen hämtning att tänka på heller, extra lyxigt.
Två bästa kompisar, (fast dom vet bara inteom det ännu...)Greta blev 1 månad idag!!! Wera hon älskar att hålla sig i fötterna men hon ligger inte länge på mage utan det är mest rulla runt på mage.

Kram F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar