söndag 19 juni 2011

Skål!!

Igår hade vi en sådan härlig dag, vi bestämmde träff med Charlotta, Linus och Greta ute på Rosendalsträdgårdar. Där åt vi en god lunch under äppelträden. Walter spelade fotboll och hittade en jätte mysig lekplats. Eftermiddagen kunde inte bli bättre. Jag och Charlotta lyxade till det med ett glas vitt vin till lunch och när vi skålade blev jag tillfrågad om jag ville bli gudmor/livscoach till Greta!!! SJÄLVKLART, åh vad glad och stolt jag blev.






Till kvällen fortsatte vi hem till oss där vi grillade massa gott kött och vi kunde sitta ute på våran terass hela kvällen. Så mysigt. Wera lyckades hålla sig vaken till lite efter sju sen sov hon för kvällen, hon har ärft min kvällströtthet.


Tack för en underbar dag våra vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar