onsdag 29 juni 2011

Sommarvärme

Är inne en stund för att gömma mig från solen och värmen. Det är fantastiskt med denna värme men också lite jobbigt när man har en liten bebis som blir så varm. Men snart blir det en utflykt ner till stranden. Igår badade Walter och Abbe tills dom var blåa om läpparna. Men dom hade så roligt. Själv sprang jag 5.2 km och känner mig stolt över det men jag var helt slut efterråt och fick en hemsk huvudvärk. Barnen somnar som små trötta sommarbarn i soffan redan kvart över sju på kvällarna. Så igår njöt vi av Rosé framför premiären av Allsång på Skansen. Oj vad Måns levererade, tyckte han tog allsången till en helt annan nivå!! Sen var ju September bara så bra.


Nu ska jag packa inför stranden. Gjorde även en härlig beställning av snygga kläder till Walter i dag på http://www.scandinavianminimall.co.uk/. Blir bra till hösten.



Kram från oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar