söndag 3 juli 2011

Födelsedag

Idag fyller självaste Abbe Abbelito 4 år!! Tänk att det redan gått fyra år sedan syster fick första barnet i familjen. Nu har vi totalt fyra och jag tror alla är nöjda och glada över just den siffran.

Vi sjöng för en förväntansfull 4 åring som blev så glad över alla presenter, mest glad blev han för sin fina cykel och han kan nu cykla helt själv utan stödhjul. Bra för en 4 åring måste jag säga. Finaste mamman som är redo att gratta.
Söta Abbe.


En avundsjuk kusin som också ville fylla år, men han fick faktiskt ett paket han också.
Jag har mysstund med Wera, vi läser tidning. Hon lär nog få mammas intresse för tidningar.
Stolt och glad Wera som nu är 5 månader och sitter i en gåstol.


Nu är vi färdigpackade och ska strax sätta oss i bilen och åka till Stockholm. Fredric kom upp i fredags och firade att han har 5 veckors semester. Ska bli så skönt att vi får vara tillsammans så länge. Veckorna här uppe i Tällberg har varit jätte sköna men väldigt intensiva. Vi har varit så trötta om kvällarna. Walter har kommit in i en fas då han inte lyssnar på vad man säger. Häromdagen blev jag så arg på honom så jag har aldrig sett mig själv så arg. Walter blev jätte ledsen men jag kände att jag orkade inte mer och ville verkligen visa att nu får det vara nog. Han lärde sig ett och annat på det utbrottet för jag tror inte han vill se sin mamma så arg igen. Nu ska det bli myisgt att bara vi familjen får vara tillsammans och göra utflykter. Lådbilslandet ska i alla fall besökas. Walter kommer verkligen sakna sin älskade kusin, dom har fungerat så bra i hop. Sorgligt att vi bor så långt i från varandra...

Kram från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar