torsdag 21 juli 2011

Semestern fortsätter i Tällberg

Jag och Walter sov till kl alv nio i morse. Sen gav jag mig ut i skogen och sprang 4 km, så skönt. Sen blev det även lite styrketräning när jag kom hem. Snälla våg gör nu så att det händer ngnt. Efter lunch åkte vi till Rättvik där det blev Rodel i slalombacken, Walter älskade det och det blev fyra åk, även jag körde ett. Sen ner till stranden för bad, vi har haft fint väder hela dagen så vi passade på att njuta innan regnet kommer...

Här kommer jag och Walter åkandes, tydligen gick det fortare med pappa...Wera tittade snält på, hon får åka om 2 år kanske...Vår lilla tjej som blivit så stor, här sitter hon själv och leker med sina favoritsaker. Nu har hon också börja äta mer, både gröt och köttfärssås m spagetti går bra. YES!!
Rättvik har en sådan fin strand och väldigt långgrunt så Walter gillade att plaska runt.
Nu sover båda barnen, Wera sommnar runt sju/åtta tiden så henne är det inga problem att lägga. Värre är det med den stora W... Han har verkligen semester och är uppe sent men idag ville jag få egentid då Fredric åkt i väg och fiskat. Åhh vad han höll på och tjatade, han skulle sova i alla möjlga sängar och bara var JOBBIG. Blir tokig när han håller på sådär, till sist satte jag mig framför TV:n och var sur. Då kom han dit med kudden under armen och sa inte ett knysst. 5 min senare sov han. Så nu har jag gjort händer och fötter sommarfina med ny färg.
I morgon får vi besök av Loppan. Linus och Greta, Ska bli så kul.
Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar