fredag 8 juli 2011

Semester i Stockholm

Dålig på att uppdatera bloggen denna vecka igen... Men här kommer bilder på våran härliga sommarvecka i Sthlm. I måndags blev det promenad i stan och lek i Observatorielunden, super bra lekplats. I tisdags blev det premiär för Walter att repklättra, han tyckte det var super roligt. Sen i onsdags blev det Lådbilslandet i Nykvarn. Så mysigt att vara hemma och göra lite utflykter.















Vi besökte lådbilslandet i onsdags och det blev en hit. Walter älskade att få åka runt helt själv och prova på olika fordon. Det var traktorer, brandbilar, lastbilar, motorcyklar mm. I 3 tim var vi där och det kostade 250 kr för Walter och gratis för oss. Då fick han köra 5 åk och dom höll på i ca 10 min. Det räckte gott och väl. Vi avslutade dagen med ett härligt dopp intill Taxinge slott. En jätte mysig strand med inte alls så mycket folk. Synd bara att det ligger lite för långt bort från stan...
Se vilken konsentration, det är min tjej det!!Wera jag lovar att lära dig allt om bilkörning samt fickparkera.Mysig frukost på balkonen där det är skugga på morgonen, så skönt.

I går var det så varmt i Stockholm, vi åkte och badade vid Brunnsviken, mysigt litet bad men väldigt mycket folk. Walter är så duktig och simmar helt själv med puffarna och han är så stolt att han kan "simma själv". Vi har även passat på och träffat lite vänner på kvällarna och suttit ute på våran terass och ätit middagar. I går hade vi Petra, Niclas och Sixten här på grillning. Jätte mysigt att ses och det är inte långt kvar nu förrens det kommer en lite bebis. Walter var dock jätte trött och blev ganska grinig på kvällen, han fick somna i soffan redan kl åtta. Idag är det fredag och jag och Wera hänger hemma idag, det är så svalt och skönt här och hon sover så bra då. Killarna åkte förbi Fredrics jobb och sen skulle dom bada. Nu ska jag baka mitt surdegsbröd igen. Kram från oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar