söndag 17 juli 2011

Födelsedag!!

Igår var det min födelsedag och alla som känner mig vet att jag älskar att fylla år. Funderade igår vad det är som är så roligt med den 16 juli, men det är främst att ligga i sängen och höra allt fix och prassel med papper mm och sen när dom kommer in i rummet sjungandes. Blir som ett litet barn... Sen blir jag så glad av alla fina samtal från vänner och familj samt SMS och Facebook meddelanden. Dagen igår var så lyckad. Först åt vi frukostbuffé inne i Karlstad sen hängde vi hemma lite, jag, Walter och Filip gjorde en cykelutflykt. Walter fick nämligen en fin springcykel igår, han är så stolt över den. Sen på kvällen sprack vädret upp och det blev jätte fint väder. Vi tog båten ut på Vänern, Walter somnade och jag och Fredric passade på att njuta med vin och kex. Väldigt mysigt. Sen hämtade vi upp resten av fam Persson samt Wera som hade med sig middagen. Vi åt en god och mysig middag på Jäverön. Tack snälla för en mysig och minnesvärd dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar