lördag 24 mars 2012

Fredagsfeeling i NY

Konstigt vad man vänjer sig att få sova hela nätterna och vakna när man är utsövd, äta frukost i lugn och ro, gå på stan och shoppa i timmar, äta goda middagar och prata till punkt och sitta ner utan att behöva springa runt. Men jag saknar mina små älsklingar jätte mycket. Undra om dom vänjer sig lika snabbt utan att ha sin mamma hemma???
Idag började vi med em god frukost på Thompson St sen vidare ner till Ground Zero. Väldigt fint och känslosamt. Tankarna på vad som hände den dagen kom tillbaka och jag minns så väl vad jag gjorde när jag fick reda på allt.
Efter det blev det mer shopping på Century 21, där hittade jag mycket till barnen.
Idag fick även en efterlängtad Marc Jacobs väska följa med hem.
Kvällen avslutade vi med en oförglömlig middag på Red Rooster uppe i Harlem. Sen en drink på taket på The James Hotell i SoHo. Ja som sagt man vänjer sig snabbt med detta underbara annorlunda liv.









-








Middag på Red Rooster.






Fredric du skulle älska detta ställe!!!



Magisk stad!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar