torsdag 15 mars 2012

Hemma igen!!

Jag och Walter sitter i soffan och vi pratar inte speciellt mycket med varandra. Tror båda är trötta. Eller jag vet att jag är trött i alla fall, W skulle aldrig erkänna om han är trött.
Tågresan ner till Sthlm gick sådär. Eller helt ok, men uppresan gick verkligen klockrent. Vi bytte tåg i Borlänge och då vaknade Wera och då hade hon bara sovit i 30 min. Tåget vi bytte till var en dubbeldäckare. Nytt tåg och super fint. MEN med massa trappor... Inte det bästa för en ettåring som älskar att gå i trappor. Så det blev så mycket spring, samt ta fajter med Wera då hon inte kunde springa runt själv fast det var det hon ville...
Vet inte hur många gånger jag sa -Sitt ner, nej inte så, nej Walter, Walter lyssna på vad jag säger....
Var såå lycklig när vi rullade in på Sthlm central och resan äntligen var över. Tåg är toppen MEN i bilen sitter dom ju stilla åtminstonde.
Vi tog bussen hem och gick in och handlade mat på ICA. Då var Walter min hjälte som gick hela vägen samt hjälpte mig att handla.
När vi kom hem var Wera så hungrig och grinig. Slängde ihop min kyckling och pastarätt som båda barnen älskar.
Wera somnade i sängen halv sju och nu struntar jag i allt här hemma. Vill bara sitta i soffan o titta på TV i kväll samt somna tidigt.
I morgon kommer FREDRIC hem och han landar tidigt i morgonbitti. Som vi längtat.



Busungar!!!





Ett trött gäng, eller en trött mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar