måndag 5 mars 2012

Hustankarna fortsätter...

I helgen har vi verkligen varit ute och rekat på olika områden. I lördags var vi ju i Enskede och Stureby. I går åkte vi och kollade in området runt Bromma Kyrka. Men där fick vi ingen bra känsla. På eftermiddagen åkte vi tillbaka till Enkedefältet och tittade på huset som Fredric och Walter kollat på förra helgen. Ett fint hus med mycket fixat så som taket, grunden och elen. Men en hel del att fixa inne i huset. Skulle kunna bli ett riktigt fint Frida och Fredric hus.... På kvällen satt vi och "renoverade och inredde" huset i soffan:-). Ja vi får se vad som händer. I dag har jag ringt en mäklare som kommer och kollar in våran lägenhet på onsdag, gulp. Spännande är det i alla fall och lite "ont i magen" känsla. Vill vi flytta från stan? Vill vi lämna våran nyproducerade lägenhet där allt är så enkelt och nära till allt?? Vänner på gångavstånd, kan cykla till jobbet på 10 min mm. Men samtidigt har suget att flytta till hus blivit väldigt stor, utrymme om vi saknar nu, härlig trädgård och starta om på nytt. Sitta med en kopp kaffe på trappan medans barnen leker i trädgården. Ja just nu ser jag ara idylliska bilder framför mig:-). Fortsättning följer. Kram!!

1 kommentar:

  1. Bromma Kyrka håller jag med om att det inte är speciellt kul. Enskede är verkligen trevligt även om vi önskar er här bland våra torg :)

    Kram

    SvaraRadera