tisdag 13 mars 2012

Jag och Walter

Wera tar mycket tid just nu och särskilt av mig. Hon är 13 mån och har så mycket energi. Hon sitter aldrig stilla och att pyssla och leka med leksaker är inget för henne. Man måste vara med hela tiden för helt plötsligt klättrar hon upp i soffan och sen vidare upp i fönstret. Hon är överallt.
Så i eftermiddag lämnade jag med varm hand över henne till min mamma. Jag och Walter åkte till Dalecarlia SPA. Där badade vi länge, bubblade och badade bastu. Sååå mysigt och härligt att få ge Walter all min fokus.









Min fina Walter som blivit så stor. Älskar denna ålder just nu. Vi pratar, skrattar och förstår varandra på ett väldigt speciellt sätt. Men självklart kan jag bli väldigt arg på denna kille. I bland undrar jag om han har stoppat öronen i rumpan.
Men att vakna varje morgon (just nu sover han och jag i dubbelsängen och Wera i en resesäng) av att han klappar mig och säger - mamma jag älskar dig! Det gör mig helt varm och så stolt att vara mamma till dessa fina barn.
Det får avsluta denna tisdag.
Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar