söndag 1 april 2012

Fixar samt lite tårar....

Tittar bara in här en snabbis. Det är nog ganska skönt att vi har fotografering av lägenheten samma dag som jag börjar jobba för då hinner jag inte tänka på det och bli pirrig eller för sentimental. Grät dock en liten svätt idag när det kom över mig att jag inte ska ha mina dagar med Wera eller får hämta Walter kl tre längre. Ja det är nog ingen ide' att jag skriver mer om min mammaledighet, hur underbar och lång den varit men också jobbig och längtan att börja jobba för jag känner bara hur ögonen blir fulla med tårar. Vill också bara säga att jag kanske inte är den bästa att höra av mig just nu men det är fullt fokus här hemma samt med att kolla på hus. Jäklar vilken tid samt energi detta tar..... Nej åter till att fixa och rensa. Tänk om det alltid kunde se ut så här. I morgon 7:30 sätter jag mig i bilen och åker mot Lindhagensgatan. En ny era börjar. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar