söndag 8 april 2012

Give me a house!!!

Jäklar vad jag och Fredric Hemnet-knarkar just nu. Har koll på alla hus som läggs upp. Vi pratar högt, tänker, dissar, studerar och suckar. Jag är nog den som dissar vissa områden mest. Fredric ser mer möjligheter och jag ifrågasätter. Vi är sugna på ett hus som vi kollat på 2 ggr och det ligger i Stureby. Där skulle vi kunna bjuda in vår familj till jul om vi vill. Så många möjligheter o bra planlösning.
Nära till T-bana, bästa mataffären och stor lekplats.
Dessa dagar har försäljningens chock lagt sig och nu är jag så laddad att hitta ett bra hus. Vi har även kollat på 4:or inne i stan men, nej jag vill verkligen hus!!! Och det känns så kul.



Idag hämtade jag hem Walter från Tällberg. Så ordningen här hemma är som det ska igen. Jag mötte min snälla pappa som körde ner till Enköping med Walter. Det var sååå mysigt att krama om honom, har verkligen saknat honom. Wera blev också väldigt glad att få hem storebror.









Man kan även ligga ner och plocka blommor.
Ikväll har vi grillat ute och druckit gott Ros'e.
Kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar