fredag 6 april 2012

Glad Påsk!!

Jag och Fredric sitter/ligger i soffan. Dricker lite vin, Wera sover och det är ganska skönt att vara enbarnsföräldrar för ett tag.
Walter åkte upp till Tällberg med tåg i torsdags tillsammans med Anna, Abbe o Bille. Kändes väldigt stort att han åkte i från oss . Han var så stolt och pirrig inför resan. Nu saknar jag honom jätte mycket, men han har det toppen där uppe.






Igår lades vår lägenhet ut till försäljning, visning skulle vara nästa helg. Men redan efter lunch hade två personer ringt och ville se lgh redan samma kväll.
Jag och Fredric hastade hem och fixade i ordning lägenheten så som den såg ut vid fotograferingen. Jäklar vad vi jobbade och vilket teamarbete.
Jag gick hem till Mia och Douglas med Wera och F åkte och klättrade.
Halv sex ringer vår mäklare och säger att lgh är såld. VA!!!
Men mycket riktigt ett ungt par hade gett ett sådant bra bud som vi inte kunde säga nej till. Vi fick över 70 000/kvm. Galet mycket pengar. Idag kl elva skrev vi alla papper.
Men det jobbiga eller om vi ska välja inställning det spännande är att vi ska vara ute ur lägenheten den 4:e juni. Och vi har inte hittat ngt hus ännu.
Hemnet är vår bästa vän just nu.
Känns konstigt att vi sålt men samtidigt är vi klara i denna lägenhet, men jag älskar området och närheten till våra fina vänner.
Fortsättning följer.



Glad Påsk alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar