onsdag 11 april 2012

Härlig måndag

Skrev ett långt inlägg i måndags men så försvann det och jag la ner det hela. Vi hade i alla fall en härlig men lite kall dag i Nyckelviken samt storhandling på ICA Maxi i Nacka. Nästa gång vi åker dit ska vi lämna in Walter på deras "lekland" my good vilket stort.
På kvällen kom härliga Fam Wigh över på grillmiddag. Walter var trött efter påskhelgen så han somnade i soffan redan halv sex. Så Sixten tyckte hans kompis var lite tråkig. Men han sov i tolv timmar!!! Trött kille.















Älskar när affärer gör det enkelt för oss barnfamiljer.
I morgon åker Fredric och barnen först på villavisning kl tio sen ska jag köra dom till centralen kl 12. Då åker dom tåg till Karlstad, jag kör ner med bilen på fredag efter jobbet.
Jag hoppas att det löser sig med hus nästa vecka. Tycker det är så spännande och lite roligt.
Fast jag kommer sakna det spontana som i kväll när Fredric tog hem Douglas från dagis och Mia slöt upp senare och vi åt middag ihop.
Nu ringde svärfar.
Kram!!

1 kommentar: