lördag 26 maj 2012

Allt ordnat och klart!!!

Nästa helg är löst. Tänkte om helt idag då min fina syster ringde och undrade om inte jag och barnen kunde komma mer till Malmö. Lämna flytt kaos och städ kaos. Lät väldigt lockande. Sagt och gjort, rekade först med Fredric och sen med min chef om jag kunde ta en ledig dag. Och allt gick bra.
Flyger ner vid två på fredag och hem söndag eftermiddag. Åhh vad jag längtar efter mina älsklingar där nere.
Tack Anna för att du fick mig på dessa tankar. Tack även fina Lena som erbjöd oss att bo i deras lägenhet.

Veckan har varit väldigt social. I onsdags var jag och Petra hemma hos Cina på middag i sjöstaden. Väldigt mysigt och mycket bubbel. Alltid roligt att umgås med så fina vänner.
Igår fick jag äntligen mitt hår fixat. Efter det mötte jag upp Jessica, Lena och Catherine på Story Hotel. Också en jätte härlig och efterlängtad kväll.
Men idag efter jobbet var det sååå mysigt att bara cykla hem till min fina familj. Höll Wera vaken lite extra idag bara för att få gosa med henne.
Fredric och barnen har haft en heldag på Skansen.
Idag är det som sagt bara 1 vecka kvar tills vi flyttar. Vi fyller lådor med glatta livet.
I morgon ska vi kolla vitvaror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar