måndag 21 maj 2012

Packa...

Flyttlådan står där och tittar på mig och vill bli packad. Men just nu tar jag en paus.
Tycker ändå att det går väldigt bra att packa och jag tycker det är kul att strukturera upp allt samt rensa. Går bättre än vad jag trott. Men jag tror det handlar om inställning. Jag är så taggad på att flytta och att ngt nytt ska hända i vårt liv så då kommer den där känslan om att det är tråkigt att flyttat lite i skymundan.
Längtar massor tills vi flyttar in i vårt hus. Huset som fick mig att få en sådan härlig känsla, känslan av att här vill jag bo, här kan jag se Wera och Walter springa runt. Tassa ner från trappan på morgonen och sätta sig i köket och äta frukost.
Men innan dess är det en del att fixa.
Nästa fredag lämnar vi lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar