måndag 7 maj 2012

Pyssel

I fredags var vi på mysig middag hemma hos Fam Scher. Adele och Walter lekte och pysslade väldigt mycket. Så på lördagen åkte vi till Bromma Blocks där Walter skulle få plocka i hop sin egna pyssel låda. Men innan dess han vi heja på duktiga löpare som sprang Kungsholmen runt.
På Bromma Blocks spenderade vi säkert 3 tim.
Walter hittade massa bra saker på Panduro. Mitt i mot fanns ett stort lekrum som båda barnen älskade...
På kvällen hängde vi bara hemma, åt goda räkor och försvinnande gott Rose.












En pyssel låda börjar ta form.
Igår var det söndag och = husvisning. 4 hus kollade vi in och båda barnen var med. Det gick super, (att ha barnen med alltså) hade fixat picknick samt planerat in lekstund i lekpark.
Jag tror vi är nära för att skriva på ett hus... Mer en så vill jag inte säga. För då blir det säkert inget.


Mysig lekplats på Enskedefältet.
Idag vaknade jag förkyld och hängig, var på jobbet tidigt och åkte hem tidigt, skönt.
Nu har jag pysslat med en sak till min vän Jenny som äntligen fick en liten son i fredags. Att gå på Panduro gav mersmak.



Nu ska jag ligga raklång i soffan och hoppas på att jag mår bättre i morgon.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar