måndag 21 maj 2012

Bostadslösa

Sitter och planerar, kalendern är framme och vi planerar sommaren. Eller framför allt juni månad, fram tills vi får tillgång till huset den 29:e juni.
Det är en helg som är lite körig och jag får inte ihop det riktigt.
Nästa fredag går flyttlasset från våran lägenhet till ett fårråd. Vi har flytt gubbar som gör hela jobbet så det känns skönt.
Men just den helgen har vi ingen stans att bo. Det blir lite trångt att klämma in oss i mammas och pappas lägenhet på Söder då mamma är nere i stan för att hjälpa oss med barnen.
Mina fina vänner: säg gärna gärna till om ni ska bort den helgen och i fall ni kan tänka er att låna ut er lägenhet till oss. Det är Marathon i Sthlm så det är ganska så fullt på hotellen.

Helgen efter har jag bokat hotell i Norrköping, då ska vi nämligen passa på att göra Kolmården. Ska bli super kul, Walter har verkligen längtat efter det.
Sen åker Fredric och barnen till Karlstad och jag blir kvar i mammas och pappas lägenhet på Söder. Sen åker jag ner på helgerna till Karlstad, så det har vi löst, men som sagt nästa helg ser lite mörk ut för tillfället....

Nu blir det sängen för min del!
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. Nu såg jag att du redan bokat hotell men jag vill ändå tipsa om det här fina hotellet nära kolmården .. de har dessutom fantastisk mat och ägarna är helt underbara .

    Villa Solliden
    http://www.villasolliden.se/


    /Mia

    SvaraRadera
  2. Jaa det har jag också blivit tipsad om, ska vara superbra!

    SvaraRadera