lördag 6 oktober 2012

God morgon från sängen

Wera somnade som alltid tidigt igår, runt sju. Det innebär även att hon vaknar tidigt morgonen efter, redan halv sju. Men jag har lyckats hålla mig kvar i Walters säng medans hon har lekt med kulor som tydligen är väldigt roligt. Nu har vi även fått sällskap av Walter. Det är så kul att se dom leks i hop, det blir bara mer och mer lekar ihop och det gör mig så glad. Walter har alltid en kompis även om dom är extremt olika. Wera gillar gärna att förstöra och då blir den ordningsamme storebrodern arg och irriterad på lillasyster och börjar genast förklara att sådär gör man inte. Min lilla professor.
Fina är dom i alla fall och jag tycker Wera lugnat ner sig mer nu i och med dagis samt att hon älskar att måla och sjunga. Hon kan även sitta och leka med ngt som hon aldrig gjorde innan.
Väääldigt skönt.

Igår kväll in på natten var det stort fokus på vårar kök som äntligen har kommit. Shit vad snyggt det blir. Det är lite nypa sig i armen känslan. Vi har väntat på det en tid och så är det så kul att det är som har sagt exakt hur vi vill ha det och designat det.
Mycket inspiration är från Kvänum.
Nu ska vi bara få till alla viktiga saker så köket kan fungera så som att koppla in diskmaskinen, den fantastiskt snygga keramikhon samt spishällen.
Nu ska jag njuta av att det är helg samt att mysa med barnen. Har varit borta större delen av veckan på kurs.

Undrar bara hur vi ska göra med frukost. Får nog bli en sväng till Gateau.
Ha en härlig helg!!
(lovar att lägga upp fler bilder med den andra kameran på köket)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar