måndag 29 oktober 2012

Måndag på tåget

God morgon.
Idag åkte vinterjackan på, jäklar vad kallt det var idag. Men tydligen ska det bli upp mot +9 i veckan. För min och Fredrics del är det en kort vecka. Vi är lediga på fredag och det ska bli såå skönt.
Min helg började med att jag mötte upp Jessica, Lena och Catherine på Hotell Nobis där vi tog ett glas vin och en fantastiskt god GT😊. Sen tog vi taxi till Hotell Elite där vi skulle ha en mini tjejweekend. Det var så lyxigt att sitta ner och äta middag och bara prata ända till kl tolv. Vi åt och drack jätte gott och servicen var super. Sen var det bara att ta hissen upp till våra rum där vi sov oförskämt bra.
Att sova på hotell är frukostarna ngt av det bästa. Så var även denna.
Tack underbara tjejer för en supermysig helg.
Igår var vi hemma och fixade massor, alla knoppar i köket sattes upp, jag rensade och fixade fint i hallen.
Till middag gjorde Fredric en urgod chili gryta, gillar att göra det extra mysigt på söndagar så man avslutar helgen på ett bra sätt.
Nu är jag strax framme. På med mössa o vantar.
Kram
Jag gillar vårat äppelträd på sommaren, men just nu vet jag inte om det är så kul... Så otroligt mycket äpplen och löv.
Fantastiskt god frukost
Kan varmt rekommendera Marina Tower Elite
Dags att åka hem
Lördagen bjöd på strålande sol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar