torsdag 31 januari 2013

Skit väder

Sitter på tunnelbanan och är helt slut, värre en efter ett springpass. Har lämnat barnen och själva lämningen gick super, äntligen vaknade dom tidigt och då innebär det även tidig lämning. Vi har så svårt att få i Walter frukost på morgonen så om vi lämnar innan åtta på dagis så äter dom frukost där. Det är så perfekt för han har svårt att äta direkt när han vaknat.
Men det som var jobbigt idag var promenaden till dagis. Det tar ca 10 min att gå och sista biten är en uppförsbacke. Alla gator där vi bor är en blandning av stora vattenpölar, snö och is. Stora klumpar med is och snö. Inte det lättaste att dra en barnvagn i. Men jag är i alla fall nöjd med att vara på tunnelbanan och att jag kommer till jobbet i bra tid.

Idag är det även premiär för mig att träna på lunchen. Lika bra att skriva det här så jag inte kan komma med bortförklaring.
Ikväll ska jag hem till min vän Jenny och hennes gossiga Sture. Ska bli så mysigt.
Ha en bra torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar