torsdag 12 maj 2011

Fantastiska dagar i Malmö

Vi har det så härligt här hos syster. Det är som att vara utomlands. Vädret har varit fantastiskt och vi har gjort så mysiga utflykter. Första dagen som vi kom spenderade vi nere på stranden, barnen badade och plockade snäckor, man kunde knappt tro det var i början av maj.

I går åkte vi utomlands... vi tog tåget till Köpenhamn och gick på Tivoli. Barnen älskade det!!

Vi äter goda middagar uppe på takterassen och dricker Rosé. Kusinerna leker som dom aldrig gjort innan och vi mammor kan pusta ut att det går bra. Men jag kan inte ljuga om att det har varit intensiva dagar med 4 barn.












Vi fick även till en mysig vinkväll tillsammans med min härliga vän Anna som flyttat ner till Malmö. Alltid lika inspirerande.Här har vi alla kusinerna samlade, detvar svårt att få till en superbild då dom små inte villesitta stilla men på bild kom dom i alla fall.

Nu är vi hemma i Sthlm igen och flygningen med båda barnen gick super bra, till och med min flygrädsla försvann efterosm jag var så fokuserad på barnen.

Nu ska jag lägga en trött Wera och sen njuta av mitt kaffe.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar