söndag 22 maj 2011

Napp

Walter har i dag somnat utan napp, vi har trappat ner med nappen hela denna vecka och vet egentligen inte vad vi väntat på. Idag var bara en bra dag att sluta. Walter sov hemma hos mormor o morfar i natt och nu när W skulle somna nu i kväll sa jag att nappen låg kvar hemma hos dom. Två bilar i handen sen somnade han på 3 sek. Han sover ju inget på dagarna längre så då somnar han på en gång. SÅÅ skönt. Hoppas det fortsätter lika bra.
Helgen har varit bra, fredagen började jag med att bjuda hem Pernilla och Jeanette på långfrukost ute på terassen. Mysigt med långfrukostar och särskilt att få sitta ute i värmen. Sen tog jag och Wera bussen över till Söder där vi åt en god lunch hemma hos Charlotta, Linus och (Greta??) Mysigt att få gossa med liten bebis. På kvällen somde barnen innan kl åtta så jag och Fredric satt på balkongen med ett glas Rosé och njöt av kvällsolen och bara pratade. Så härligt och behövligt, det är annars så lätt att vi bara hamnar framför TV´n eller datorn. Nu har vi planerat sommaren lite bättre. Längtar så tills vi är lediga ihop alla fyra.
Igår kom mamma o pappa ner och Walter hade längtat så efter dom, han skulle äntligen få sova över hos dom och det hade gått så bra. Att bara ha ett barn hemma är ju som inget barn:-).
Nej nu blev jag så trött så sängen hägrar, i morgon bitti blir det tandläkarn...:-(
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar