måndag 23 maj 2011

Nya framsteg

Walter fortsätter sina dagar och nätter utan napp och det går riktigt bra, nu när han skulle sova frågade han efter nappen men han är inte ledsen. I stället pratar vi om den fina presenten som han ska få om han slutar och det är en trampbil -en sådan som Abbe har.

Lillasyster har också gjort framsteg idag, hon har lärt sig att snurra runt från rygg till mage. Hon har legat och kämpat så länge och i dag släppte det, så glad hon blev och det har blivit många rullningar. Nu är det jag som inte kan lämna henne själv på varken sängen eller skötbordet. Storebror myser med lillasyster.

Annars i dag har jag varit på ett hemskt besök hos tandläkaren, ont och massa blod...

Sen gick jag förbi Julias jobb där jag blev bjuden på en kaffe samt fick en full kasse med massor av tidningar. TACK snälla vännen. Kvällen avslutade jag med en härlig promenad till Hagaparken med Petra, så skönt att komma ut på en härlig promenad, bara prata och inte dra en barnvagn. Nu blir det soffläge med ngn härlig tidning.

Kram F






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar