tisdag 3 maj 2011

Spruta och springrunda

Idag var det en ledsen Wera som fick två sprutor i låren på BVC. Walter sa inte ett ljud när han var 3 mån och fick dessa men Wera hon blev så ledsen. Men innan hon blev ledsen han vi mäta och väga, hon väger nu 6.6 kg och är 64 cm lång.
På eftermiddagen fick hon alvedon som förbyggande i fall hon sklulle få feber.
Ska strax gå och lägga mig är nyduschad efter en skön och lite jobbig spring och gå runda nu på kvällen. Fantastiskt skönt att få sätta på bra musik i öronen och bara försvinna i en egen värld för sig själv. I dag kändes det mycket bättre och lättare att springa än i lördags, nu ska jag hålla i detta. I morgon åker Fredric till Småland för att jobba i två dagar så jag blir själv med barnen. Possitivt är väll att jag har bil så i morgon åker jag och Wera till min farmor och hälsar på.
Kram och sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar